In The End
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 » Killian "Hook" Jones.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Killian
Care of Magical Creatures
Killian


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 10-02-13
Leeftijd : 24
Woonplaats : They never were, in fact, homeless.

Wizard Profile
Professor/Student: Professor
Age: 28 years old
Year: x

» Killian "Hook" Jones. Empty
BerichtOnderwerp: » Killian "Hook" Jones.   » Killian "Hook" Jones. Emptydi feb 12, 2013 8:38 am

Words: xx Company: xx Note: xx

GENERAL
"Where are my manners, we haven’t been formally introduced."
» Name Killian "Hook" Jones.
» Age 28 years old.
» P.O.B The sea.
» Parents Jack x Regina
» Sibelings Only child.[/size]

OUTSIDE
"I didn't recognize him without my hook in his neck."
» Eye color Blue
» Hair color Black
» Physique Killian is een gespierde, lange man. Hij heeft donker haar en heldere, intelligente ogen. Hij draagt vaak en veel leer en prefereert zijn lange, leren jas over zijn gewaad. Hij heeft zichzelf en de Headmaster ervan overtuigd dat een gewaad onhandig was bij zijn baan en daarom draagt hij altijd zijn donkere piratenkleren. Killian valt op doordat hij zijn hand ooit verloren is; Deze heeft hij vervangen door een haak. Hij heeft ooit overwogen een nephand te nemen, maar kwam tot de conclusie dat de haak prima was. Sindsdien hebben mensen hem de bijnaam 'Captain Hook' gegeven.

WIZARD
"Sparkly dirt. Wonderful."
» Professor/Leerling Professor
» Geeft Care of Magical Creatures
» Pet Kat - Uil - Pad
» Blood Mudbloed/Muggle-borns - PUREBLOOD - Half-bloods
» Extra Killian stamt af van een enorme, Pureblood familie. Hij heeft echter geen hekel aan Dreuzels, omdat hij in zijn tijd op het schip bijna geen andere mensen tegengekomen is. Wanneer hij een tovenaar ontmoette, was het iets speciaals en werd er altijd een tijdje met hem of haar opgetrokken, totdat de Jones familie weer verder trok over zee. Het is voor Killian nog steeds buitengewoon dat er op Hogwarts en in Hogsmeade zo veel tovenaars zijn.

INSIDE
"I’ve been tied up in bed, and not in the good way."
» Character
Jones is een knappe, beangstigende, zelfverzekerde piratenschip kapitein. Jones geniet van een uitdaging en zegt nooit nee tegen een potje knokken voor een beloning van macht, geld of vrouwen. Hij beheerst een nauwgezette style, old-school manieren van een goede heer, maar onder deze laag schuilt een wraakzuchtige vijand die niet stopt totdat hij zijn eigen vijanden verslagen heeft... En vernederd.

» History
“Ik ben geboren op de oceaan; Wanneer mensen mij vroegen waar ik vandaan kwam, vertelde ik ze dat ik van de zee was. Mijn ouders waren allebei tovenaars, maar omdat we op het schil Jolly Roger woonde, zagen ze bijna nooit andere tovenaars. Soms kwamen we maanden niet van het schip af, en dobberde we rond op zee en probeerde we de grootste, meest gekleurde of scherpst getandde vissen te vangen. Ik heb nooit school gehad; Mijn moeder heeft me leren lezen, schrijven en rekenen. Met magie leerde ik de topografie van de wereld, en dan vooral van de zeeën omdat ik, als ik groot genoeg zou zijn, Jolly Roger zou krijgen, en ze leerde me de geschiedenis van Europa doormiddel van magische boeken en bewegende foto’s. Op mijn 11e gingen mijn ouders speciaal voor mij naar Diagon Ally om spullen te kopen. Ik had een brief van Hogwarts gekregen, maar ik had al heel vroeg besloten dat ik op Jolly Roger zou blijven en dat mijn ouders mij magie zouden leren. We kochten een ketel, ingrediënten, een weegschaal en al die zooi, een toverstok en een uil en vertrokken dezelfde dag weer terug naar het schip en weer de zee op. Het was weer mijn moeder die mij leerde hoe ik met mijn toverstok om moest gaan. Ik had een talent voor toveren; ik had alle spreuken zo onder de knie. Toverdranken verpestte ik helemaal, maar aangezien ik op zee woonde was het niet zo belangrijk en gingen we al heel snel na mijn 11e door met Verdwijnselen en Verschijnselen. Ook dat lukte me goed. Ik kon van het achterdek Verdwijnselen en vervolgens weer op het voordek Verschijnselen. Wanneer er land in zicht was, Verschijnselde ik erheen om alvast wat inkopen te doen, aangezien mijn ouders het druk genoeg hadden met het schip en ze dus niet met me mee konden Verschijnselen. Ik was één keer Versprokkeld, nou dat ga ik nooit meer doen. Ik had vijf weken nodig om te herstellen, aangezien mijn moeder niet de juiste toverdranken en -spreuken had om me snel weer op te lappen, en we midden op zee zaten. Toen ik het tovergedeelte onder de knie had, begon mijn pa me te leren hoe ik met Jolly Roger om moest gaan. Hij leerde me het schip te besturen en hoe ik het zeil moest repareren. Al snel had ik dit ook onder de knie; ik was een natuurtalent in het leren. Ondertussen had ik ook nog een uil. Een prachtig beest; gladde, zwarte veren en grote, slimme rode ogen. Het dier hield van vliegen boven de zee, maar het had weinig om te bezorgen en ik had ook niks om naar mensen te sturen aangezien ik geen vrienden had. Ik had wel een paar vrienden gemaakt aan land, maar dat waren Dreuzels en dus kon ik mijn uil niet naar hen sturen. Het dier werd eigenlijk vooral mijn papegaai. Mijn ouders stierven jong en op mijn negentiende nam ik het roer helemaal over en was ik alleen met het schip. Al snel verzamelde ik een bemanning, omdat ik zelfs met magie het niet aankon om het schip in mijn eentje te bemannen. Ik had leuke mensen, dreuzels. Het was jammer dat ik mijn toverstaf niet kon gebruiken, maar ook mij waren de Toverregels geleerd en omdat ik een gentleman ben hield ik me eraan. Ik rees een hele tijd rond en werd een piraat. De rijkdom en het avontuur trok me aan, en natuurlijk de dames in de Piratenhavens die mij ook wel interessant vonden. Op mijn vierentwintigste kwam ik voor het eerst in aanraking met Hogwarts; In een erge storm ergens op de Grote Oceaan werd Jolly Roger in een portaal gesmeten. Ik kwam uit op het Black Lake, maar mijn bemanning was nergens te vinden. Misschien omdat ze Dreuzels waren, ik weet niet waar ze gebleven waren. Ik zag een indrukwekkend kasteel en ookal was mijn schip van magisch hout gemaakt, het was toch beschadigd geraakt in de storm en ik besloot om materiaal en een dak boven mijn hoofd te vragen terwijl ik mijn schip repareerde. Het was een flinke schok dat het kasteel vol met tovenaars en heksen zat. De Headmaster was een vriendelijk man en hij bood me onderdak aan. Ik nam flink mijn tijd om Jolly Roger te repareren, omdat ik het leuk vond om in het gezelschap van andere Magische mensen te zijn. Ik leerde het kasteel steeds beter kennen en ik volgde sommige lessen ook. Zo leerde ik vliegen op een bezemsteel, hoewel ik daar weinig talent voor blijk te hebben. Toen ik hoorde dat er nog geen docent Care of Magic Creatures was, besloot ik heel spontaan maar sollicitatie te doen. Mijn schip was weer de oude, maar ik wou wel blijven omdat ik het leuk vond in Hogwarts en ik een nieuwe reden nodig had om hier te blijven. Ik werd aangenomen, ookal wist ik niet zoveel van Magical Creatures af. Mijn schip ligt nu nog steeds in het Black Lake en als ik zin heb ga ik er even mee op weg; de zee op, om weer het zout te ruiken en het water te horen ruizen. Ik bedenk altijd wel een goede reden waarom ik vrij verdien.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Charles
Admin
Charles


Aantal berichten : 144
Registratiedatum : 25-01-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Narnia 8D

Wizard Profile
Professor/Student: Student
Age: 16
Year: 6th

» Killian "Hook" Jones. Empty
BerichtOnderwerp: Re: » Killian "Hook" Jones.   » Killian "Hook" Jones. Emptydi feb 12, 2013 8:42 am

A C C E P T E D
Welcome to the forum
Terug naar boven Ga naar beneden
https://intheend.actieforum.com
 
» Killian "Hook" Jones.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
In The End :: Game related ::  :: Geaccepteerd-
Ga naar: