In The End
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Collega's en extra's

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Lyssa
Astronomy
Lyssa


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 16-02-13
Leeftijd : 33

Wizard Profile
Professor/Student: Professor
Age: 21
Year: Graduate

Collega's en extra's Empty
BerichtOnderwerp: Collega's en extra's   Collega's en extra's Emptyza feb 16, 2013 9:07 pm

ALYSSA DIAMANDIS
TWENTY ONE, ASTRONOMY, PASSIONATE
Ik weet niet zo heel goed waar ik moet beginnen bij Lyssa, dus leek het me wel handig om wat ideetjes te noteren. Verder sta ik altijd open voor suggesties, alleen een romantische relatie tussen Lyssa en een leerling is uitgesloten. Goed, ik zoek het volgende:

Iemand waar Lyssa gevoelens voor heeft gehad.

Als ze elkaar pas sinds ze beiden op Hogwarts werken kennen dan kunnen ze niet veel langer dan een jaar bij elkaar geweest zijn. Misschien is het iemand waar ze heel snel mee bevriend is geraakt maar dat er nooit echt iets van de grond is gekomen en ze nu vrienden proberen te zijn. Of dat wel of niet lukt, of dat er toch nog gevoelens meespelen laat ik helemaal open.

Als ze elkaar al langer kennen omdat ze samen zijn opgegroeid (in Griekenland of samen op Hogwarts) gaat het zelfde op, maar dan kunnen ze een langere en serieuzere relatie gehad hebben. Dan is er wel een reden nodig dat het uit is gegaan, maar dat is makkelijker te bespreken als iemand al een character in gedachten heeft.

Iemand waar Lyssa zich enorm aan kan ergeren.

Alyssa kan, als je haar lang of goed genoeg irriteert, flink uit haar slof schieten. En ik zoek dus ook eigenlijk iemand die dat beter kan dan wie dan ook. Iemand die precies weet hoe ze zich voelt, wat ze denkt en haar het leven lastig maakt. Dan kan er een leuk vijandschap ontstaan, wat ze moeten verbergen als er leerlingen in de buurt zijn. Misschien dat het op den duur uit kan monden tot een vriendschap/liefdesinteresse of een soort wederzijds respect, maar dat ligt een beetje aan wat iedereen wilt.

Verder ben ik van mening dat er geen limiet zit aan hoe dramatisch je plotjes kan maken. Mensen die ze ooit vertrouwde, maar die nu bij de Deatheaters zitten? Perfect. Een halfbroer(tje) of halfzus(je) omdat een van haar ouders ooit vreemd is gegaan, maar waar ze nooit vanaf wist? Yes please.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Collega's en extra's
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
In The End :: Game related :: -
Ga naar: