In The End
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 just a drink // lilith

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Alex

Alex


Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 14-02-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Dromenland

Wizard Profile
Professor/Student: student
Age: 17
Year: 7de

just a drink // lilith Empty
BerichtOnderwerp: just a drink // lilith   just a drink // lilith Emptydo feb 14, 2013 8:49 pm

Met een grijns op zijn gezicht opende hij zijn ogen en ging recht zitten. Hij was dus toch in slaap gevallen. Alex trok zijn shirt wat recht en stond vervolgens op. Hij was op zijn bed gaan liggen omdat hij hoofdpijn had en het gezeur van zijn vrienden zat was. En blijkbaar was hij toch moe genoeg. Alex stapte in zijn broek en trok die omhoog om hem vervolgens dicht te maken. Hij liep naar de kast en deed ondertussen zijn shirt uit. Alex keek in de kast en liet zijn blik op een blouse vallen. Meteen haalde hij die uit zijn kast en trok hem aan. Alex liep de badkamer in waar hij zijn haar wat bij werkte en hoorde al snel Dead. Met een glimlach liep hij op de kitten af. Ondanks dat het een vrouwtjes poes was had hij haar dead genoemd. Hij werd er nog steeds door raar aan gekeken. Maar het maakte hem niks uit. Ze konden zeggen wat ze wilden. Maar de naam paste perfect bij haar. Eenmaal bij het bed pakte hij de kitten op en drukte een kus op haar kopje. "Hey schattenpatatje mensen keken hem altijd vaag aan als ze zagen hoe hij met Dead om ging. Het leek net als of dead zijn dochter was. Zo behandelde hij de kitten ook. Alvast om te oefenen voor later. Maar hij had nog drie jaar dus hij had niet veel tijd meer. Alex pakte zijn winterjas en deed die aan. Het was weekend dus kon hij van het terrein af. En hij had ook zin om eens naar de herberg te gaan. Dat was ook het plan voor vandaag. Alex pakte zijn toverstaf en borg die op in zijn binnen zak. Eigenlijk vond hij zo'n ding maar stom. Waarom moesten ze perse een stok hebben? Was een paar woorden niet genoeg en een beweging met de hand. Want uiteindelijk was dat het maar. Met een vrolijke glimlach op zijn gezicht liep hij de kerkers uit. Hier en daar duwde hij een eerste jaars uit de weg voor dat hij bij de grote deur terecht kwam. Alex wist nog de eerste keer dat hij hier kwam. Hij kon zijn ogen nauwelijks geloven dat dit er allemaal was. Hij was ook verbaast dat dreuzels het niet konden zien. Er zal vast wel een manier zijn om de spreuk te verbreken als mens zijnde. Toen hij naar buiten wou hoorde hij Dead miawen aarzelend draaide hij zich om. Alex ging door zijn knieën pakte de kitten op en deed zijn jas los waar hij het diertje in deed. Vervolgens deed hij de rits weer dicht maar zorgde er voor dat de kitten er uit kon met haar kopje als ze dat wou. Eenmaal bij de herberg zag hij dat het aardig vol was. Ach hij zal zo vast wel ergens een plaats kunnen vinden. Eerst liep hij naar de bar en bestelde een butterbier en een glas water. Terwijl hij op zijn bestelling wachte keek hij omzich heen op zoek naar een plek. Zijn blik viel op een meisje die alleen zat. Hij bekeek haar goed en wist al meteen wie het was. Lilith, de dame zat in de zelfde afdeling en was een 6de jaars. Net zoals zijn broertje. Alex draaide zich weer om legde het nodige geld op de toon bank en pakte de twee glazen vast en liep naar lilith. "Ik mag hier vast wel bij komen zitten" voordat hij al klaar was met praten zat Hij al. Alex ging wat onder uit zitten maakte zijn jas los en haalde Dead te voorschijn. Hij keek omzich heen en zag dat men toch te druk was om een kitten te ontdekken. Hij legde zijn jas naast zich en legde dead er op. Kort keek hij toe hoe ze een plekje zocht voordat ze ging liggen. Vervolgens keek Alex op naar de dame en keek naar haar. "wat doet zo'n mooie meid als jij alleen?" sprak hij met een knipoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilith

Lilith


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 10-02-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your Closet

Wizard Profile
Professor/Student: Student
Age: 16 years
Year: 6de jaar

just a drink // lilith Empty
BerichtOnderwerp: Re: just a drink // lilith   just a drink // lilith Emptyvr feb 15, 2013 6:58 am

Met sierlijke passen stapte Lilith door de gangen. Haar gewaad wapperde stilletjes met haar mee. Haar bruine half krullen hingen sierlijke over haar schouders en omlijste haar gezicht. Haar bruine ogen dat goudkleurige leken te zijn in het licht staarden relaxed voor zich uit. Ze kwam nog maar juist uit een van haar lessen. Best wel saai, gelukkig was ze niet in slaap gevallen. Had gewoon alles onthouden zodat ze later niet zou moeten leren. bah, leren. Ze deed er helemaal niks voor maar scoorde hoge punten. Het kon gewoon niet beter worden. ze was de beste van haar klas, samen met nog enkele andere. De meeste sukkelden gewoon nog altijd. het is gewoon dat je alles moest herhalen in je hoofd voor jezelf zodat je het beter zou begrijpen, in plaats van te luisteren naar de professor en helemaal er niks van snappen. Want zo geraakte je nu ook weer niet ver. Ieder zo zijn eigen methode zeker? En wie was Lilith om daar iets over te gaan zeggen? Nee, laat ze maar sukkelen. Natuurlijk kwamen er af en toe zo'n snobjes voor haar aantekeningen. En voor een kleine prijs mochten ze het overschrijven. Nee, de prijs was geen geld. Daar had Lilith niets aan, want ze had er zelf in overvloed. Lilith zei altijd dat ze later wel iets zou bedenken. Haar relaxed glimlachje, werd iets wat groter bij de gedachten. meestal moesten ze dan iets doen voor haar. Zo kreeg ze dingen waar ze er normaal niet zou geraken.

Nonchalant draaide ze naar de uitgang. Ging met sierlijke bewegingen de buitenwereld in. Sloot kort haar ogen door de ijskoude wind dat haar leek te omhelzen en tegelijkertijd haar een koude rilling bezorgde. Deed haar gewaad iets dichter rond haar lichaam heen, en begon onbewust wat sneller te stappen. Alhoewel ze niks tegen de winter had, toch had ze liever dat het niet zo koud was dat ze nog maar amper haar tenen in haar schoenen voelde. Een zachte zucht verliet haar keelgat wat enkele wolkjes maakten. Kort staarde ze er even naar waarna ze weer haar weg vervolgde richting de vertrouwde herberg waar ze een vaste klant was. Iedere keer dat ze daar naartoe ging, nam ze altijd dezelfde tafel. die dan ook nu tegenwoordig voor haar gereserveerd was. Dat kwam er nu eenmaal van als de barman haar ouders maar al te goed kende. In de goede zin natuurlijk. Terwijl ze de herberg binnen kwam begroete ze lief glimlachend de man achter de bar. Genoot van de warmte die er heerste en legde haar jas op de stoel waar ze altijd zat. Ondertussen ging ze weer naar de man voor haar water en ging rustig gaan zitten. Het was er vaak wel druk, net als vandaag maar zij had altijd al haar tafel. Gelukkig. Lichtjes keek ze op toen een grimmoire op haar afkwam. Als ze goed had geluisterd moest dit de oudste grimmoire zijn. O wat een eer zeg. Ik mag hier vast wel bij komen zitten" hoorde ze hem vragen, ondertussen was hij al gaan zitten. Kort keek ze hem geamuseerd aan."Ik heb zo het gevoel, dat je toch was gaan zitten ook al zou ik nee hebben gezegt" Sprak ze geamuseerd, keek hem spottend aan. wat doet zo'n mooie meid als jij alleen? Kort lachte ze terwijl ze een slokje van haar glas water nam."leuk complimentje Alex." Sprak ze met een uitdagende grijns op haar gezicht."Nu zou ik denken dat je nog iets van me verwacht" sprak ze poesliefjes terwijl haar ogen twinkelden van plezier."Maar als antwoord op je vraag. Ik drink en relax ik hoop dat dat toegestaan is" Grinnikte ze kort, nam dan ook nog een groot slok water en hield haar ene hand rustig rond haar glas vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex

Alex


Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 14-02-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Dromenland

Wizard Profile
Professor/Student: student
Age: 17
Year: 7de

just a drink // lilith Empty
BerichtOnderwerp: Re: just a drink // lilith   just a drink // lilith Emptyvr feb 15, 2013 10:08 pm

Met een grijns keek hij Lilith aan. Hij vond het altijd leuk om bepaalde meiden anders te behandelen. Niet dat hij ze haatte ofzo maar meer omdat hij ze meestal wel leuk vond. Meiden waren er ook om leuk te vinden. Echter kwam het nooit verder dan een gesprekje of iets. Misschien heeft hij dat te danken aan zijn familie. Iedereen kende de familie grimmoire wel. Niet iedereen kende ze persoonlijk natuurlijk maar ze hadden er allemaal van gehoord. Over hoe erg ze wel niet waren en shit. Maar ze vergaten vaak dat er ook grimmoire waren zoals hij. Het zou er wel Niet veel zijn. Maar hij haatte het familie geheim. Kort dacht hij terug aan de eerste keer dat hij toestemming had om naar de kelder te gaan. Natuurlijk was hij blij en nieuwsgierig. Alex mocht namelijk nooit naar de kelder. Hij had zich altijd afgevraagd waarom niet en wat daar gebeurde. Maar toen hij al die organen zag en een lichaam dat op de grond lag had hij zijn ouders aangekeken. Geschreeuwd dat het moordenaars waren. Vervolgens was hij naar boven gerent en had zich een week lang niet laten zien. Gelukkig werd hij verzorgd door de huiself dus kreeg hij gewoon eten waarneer hij moest eten. Nog steeds noemde hij zijn familie moordenaars. Zijn ouders hadden zich er bij neer gelegd en zorgde er voor dat als hij thuis kwam dat hij er zo min mogelijk van mee kreeg. Alex keek weer naar lilith en glimlachte om haar woorden.
"ik heb zo het gevoel, dat je toch was gaan zitten ook al zou ik nee hebben gezegt"
Zacht grinnikte hij terwijl hij een slok nam van zijn drinken. "Ik denk dat jou gevoel gelijk heeft" Hij was hier inderdaad hoe dan ook gaan zitten. Hij had namelijk geen zin om aan een overvolle tafeltje te gaan zitten aangezien hij net van zijn hoofdpijn af was. "leuk complimentje Alex." Met een grijns keek hij haar aan. "Een compliment geven is altijd leuk aan zo'n mooie meid als jij. Alex knipoogde naar haar en liet zijn blik naar de kitten gaan die nog steeds op zijn jas lag. Hij pakte vervolgens de glas met water die hij bestelt had en hield die vlak bij Dead zo dat ze kon drinken. Ondertussen keek hij haar weer aan. "Daarbij mag ik niet liegen van mijn moeder" oké dat was gelul zijn ouders logen hen al jaren voor dus zijn moeder zou hem nooit kunnen zeggen dat nooit te doen. "Nu zou ik denken dat je nog iets van me verwacht" Alex zette het glas weer terug op tafel en boog naar haar toe. Door dat de tafel niet zo groot was kwam hij al snel dicht bij haar in de buurt. "Ik verwacht alleen van je dat ik en Dead hier mogen blijven zitten en dat we het gezellig houden." Sprak hij. Met een grote grijns ging hij weer recht zitten en keek om zich heen voordat hij lilith weer aan keek. "Maar als antwoord op je vraag. Ik drink en relax ik hoop dat dat toegestaan is" kort deed hij als of hij na dacht voor dat hij antwoord gaf. "alleen omdat jij het bent"Alex nam weer een slok van zijn drinken en likte zijn boven lip schoon. Hij haatte het als hij schuim of iets op zijn lip had. En daarbij was het totaal niet sexy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilith

Lilith


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 10-02-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your Closet

Wizard Profile
Professor/Student: Student
Age: 16 years
Year: 6de jaar

just a drink // lilith Empty
BerichtOnderwerp: Re: just a drink // lilith   just a drink // lilith Emptyza feb 16, 2013 12:53 am

Haar ogen gleden naar de herberg. het was druk dat zeker. En Lilith was stiekem opgelucht dat ze een eigen tafel voor zichzelf had. Anders zat ze nu tussen al die drukte, zou de zweet geuren niet te verdragen zijn, en zou ze veel te warm krijgen. En dan kreeg ze dat stikkende bedwelmende gevoel. En Lilith wou dat dus allemaal voorkomen. ze had het niet zo op veel te drukke plaatsen allemaal op een hoopje geplakt als sardientjes. dat was dus echt niks voor haar. op haar gemak nam ze ieder mens goed in haar op. terwijl ze dat deed nam ze langzaam een slok van haar water. nam een plukje haar en draaide het rond haar wijsvinger, en trok toen langzaam haar vinger eruit waardoor het weer als een krul tegen haar schouders kwam aanliggen, bij de rest van haar haren. Het was trouwens toch niet dat ze hier zo heel lang zou blijven. Zou waarschijnlijk iets van drie drankjes bestellen en vervolgens terug naar hogwarts gaan, en dan had de barman, deze tafel weer vrij voor mensen zodat er toch weer wat meer plaats was dan nu. Een tafel vrij was altijd welkom. Daarom bleef Lilith niet al te lang. Zodat de man weer wat meer plaats had voor als er nog meer klanten binnen zouden komen. Het verbaasde Lilith dan ook dat Alex recht op haar afkwam. Dit kan toch nog interessant zijn. De kans werd nu zelf, misschien een beetje groter dat ze hier toch nog wel wat langer zou blijven dan normaal. Misschien...

Geamuseerd keek ze hem aan toen hij zonde pardon gewoon naast haar kwam zitten. Dus veel te zeggen had ze helemaal niet, niet dat het veel uitmaakte. Alex was best knap, en misschien wel interessant dus er iets op tegen had Lilith helemaal niet. "Ik denk dat jou gevoel gelijk heeft" Lachend keek ze hem aan. Schudde dan even amper zichtbaar met haar hoofd waarbij haar lokken stilletjes heen en weer wiegden."Blijkbaar wel ja" Grinnikte ze. Ja, hij werd gewoon weg heel interessant. ze zag het nu wel zitten om hier langer te gaan blijven zitten 'relaxen' "Een compliment geven is altijd leuk aan zo'n mooie meid als jij. Alex knipoogde. Lilith volgde stil zijn blik waarbij er een vertederde grijns op haar lippen verscheen toen ze naar zijn kat keek. Wat was het toch zo'n schattig diertje. Ze had trouwens geluk, dat ze niet zo'n snelle blozer was. Dat kwam er van als je al veel met jongens omgaat. Dan word je niet meer zo snel van je stuk gebracht waardoor roze wangen dat lieten zien. "Daarbij mag ik niet liegen van mijn moeder" Meteen keek ze hem met een opgetrokken wenkrbauw lachend aan."Ik heb zo mijn twijfels, dat jij naar haar zou luisteren." Sprak ze sceptisch. Even keek ze nog naar het katje. Zij had een uil, een uil was altijd iets handiger dan een kat.Zwijgend werd haar grijns breder toen hij dichter naar haar toe schoof, o dit beviel haar wel, niet dat ze dat liet zien maar dat ging wel de goede richting op. "Ik verwacht alleen van je dat ik en Dead hier mogen blijven zitten en dat we het gezellig houden." Liefjes keek ze hem aan. Nu was Lilith degene die even deed alsof ze dat ze daar werkelijk over moest nadenken. En als ze nu alsof deed of niet ze beet dan altijd heel zachtjes op haar onderlip. Het was een gewoonte geworden. Lilith beet dan harder op haar onderlip als nerveus of zenuwachtig of ergens ongemakkelijk bij voelde."Goed, omdat je het zo vriendelijk vraagt" Grapte ze. Ze ging sowieso ja gezegd hebben, want geef nou toe wie tegen zo'n knappe gast nee zou zeggen was gewoon gek. Alhoewel er wel toch wel een paar studenten nee zouden zetten vanwege...wel ja daar hoefde ze niet aan te denken, want het kon haar geen barst schelen. "alleen omdat jij het bent Hierom moest Lilith toch wel eventjes lachen."Wel, wat een eer zeg." speelde ze het spelletje mee. Boog dan langzaam ook nu naar hem toe, zo dicht zelf dat haar lippen vlak naast zijn oor kwamen."En nu mag ik vragen wat jij hier wel mag doen, of is het zelfde als mij" Vroeg ze op een fluisterende toon keek hem iets wat uitdagend aan. Ze trok zich dan ook maar half terug. En er verscheen een plagerige grijns op haar gezicht toen ze naar zijn afgelikte lippen keek. Langzaam strekte ze haar hand uit en veegde met haar duim nog wat schuim van een hoekje van zijn mond weg."Je had dat stukje vergeten af te likken" Sprak ze iets wat plagerig en trok ze dan pas weer helemaal terug. Ze had het misschien iets wat...Sensueler afgestreken dan haar bedoeling was geweest, maar goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex

Alex


Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 14-02-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Dromenland

Wizard Profile
Professor/Student: student
Age: 17
Year: 7de

just a drink // lilith Empty
BerichtOnderwerp: Re: just a drink // lilith   just a drink // lilith Emptyza feb 16, 2013 2:33 am

Hij bekeek haar gezicht toen ze lachteen glimlachend bekeek hij haar ogen, haar neus enmond aandachtig. Het gezicht was meestal een van de dingen die een mens goed kon onthouden. Nouja dat had zijn pa hem een keer gezegd. Eerlijk had hij er nooit echt over naar gedacht. Misschien was het inderdaad ook wel zo. Alex zijn blik gleed weer over haar gezicht en eindigde bij haar bruine prachtige ogen. Alex was altijd al iemand geweest die mooie ogen belangrijk vond. Ogen waar je uren naar kon staren. Daarbij waren ogen bijzonder. Zo kon je twee hele verschillende oog kleuren hebben en dat soort dingen. Hij keek toe hoe haar lokken wat beweegde. "Blijkbaar wel ja" Alex liet zijn blik weer naar haar gaan en glimlachte om haar woorden. Je gevoel had meestal wel gelijk. Daarom luisterde Alex.ook meer naar zijn gevoel dan naar iets anders. Als zijn gevoel zei dat het goed was dan was het ook zo. Nou ja meestal dan. Eerlijk gezegd vond Alex het jammer dat Lilith niet begon te blozen. Misschien deed ze het wel niet snel of had ze geen interesse in.hem. Alex hoopte stiekem het eerste. Hij hield wel van een uitdaging. Maar hij vond het altijd leuk als een meisje bloosde om iets wat hij gezegd had. Of iets wat hij deed. Zijn blik gleed weer naar haar toen ze lachte om zijn woorden. Kort beet hij op de binnen kant van zijn wang om niet te lachen. "Ik heb zo mijn twijfels, dat jij naar haar zou luisteren." Beledigd keek ze hem aan. Wat dacht ze wel niet. "Nou en bedankt!" Sprak hij kil. Echter kon hij dit niet lang vol houden en het duurde niet lang voordat hij in de lach schoot. "Je hebt helemaal gelijk, ik luister niet bepaald naar mijn moeder. En mijn vader helemaal niet. Niet dat ik niet wil luisteren enzo. En ik weet dat ik een goed voorbeeld moet geven omdat ik de oudste ben. Maar tja kinderen worden groot." eindigde hij maar. Eigenlijk wou hij het er niet over hebben. Want dan ging ze waarschijnlijk.dingen vragen die hij niet wou antwoorden. En dat soort dingen. Terwijl hij haar afwachtend aan keek aaide hij kort door de vacht van het kitten. Alex hoopte echt dat hij niet weg hoefde aangezien hij het toch gezellig vond aan deze tafel. "Goed, omdat je het zo vriendelijk vraagt" Met een grote grijns keek hij haar aan. "Wat ben ik dan blij dat ik zo vriendelijk ben." kort wiebelde hij met beide wenkbrauwen en glimlachte. "Niet verder vertellen hoor dat ik vriendelijk ben" Sprak hij lachend. Eigenlijk was Alex niet echt een eikel en was tegen iedereen wel oké. Maar door de reputatie van zijn familie dachten ze hem altijd maar weer te kennen. Nou niet dus. "Wel, wat een eer zeg." Kort lachte hij. "dat is een compliment hoop ik?" Sprak hij lachend en keek haar aan. "Anders zou het me diep beledigen." Sprak hij met een zielige blik in zijn ogen maar natuurlijk wel met een glimlach. Hij keek toe toen lilith dichterbij kwam en een grijns verscheen op zijn gezicht. Alex.kon er niks aan doen maar toen hij haar warme adem tegen zijn huid voelde gleed een rilling door zijn rug heen. "En nu mag ik vragen wat jij hier wel mag doen, of is het zelfde als mij" Glimlachend keek hij haar aan. "Tja gewoon wat drinken, ik had niet echt zin om bij mijn vrienden te zijn." Gaf hij toch eerlijk toe. Zijn blik gleed naar haar hand die dichter bij kwam. Kort keek hij haar vreemd aan toen hij haar vinger bij zijn mond voelde. Een glimlach verscheen op zijn gezicht toen hij wist wat ze deed. "Je had dat stukje vergeten af te likken" Met een grijns pakte hij haar hand en keek naar de schuim die nog op haar duim zat. Zonder te aarzelen bracht hij haar duim naar zijn mond en haalde het schuim weg. "Nu niet meer." Sprak hij met een grote grijns. Vervolgens streek hij kort met zijn duim over de huid van haar hand voordat hij haar hand op.tafel legde en los liet.

(alex is een beetje gekxD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilith

Lilith


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 10-02-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your Closet

Wizard Profile
Professor/Student: Student
Age: 16 years
Year: 6de jaar

just a drink // lilith Empty
BerichtOnderwerp: Re: just a drink // lilith   just a drink // lilith Emptyza feb 16, 2013 3:20 am

Het was trouwens altijd veel leuker, om samen met iemand te gaan drinken dan dat je alleen zit. Eenzaam en alleen. Alsof je helemaal geen vrienden hebt. natuurlijk had Lilith er wel, een hele hoop trouwens. maar ook zij had nu eenmaal haar momenten om even alleen te willen zijn. niet omringt door mensen. Even rustig genieten van haar 'eenzaamheid' dat kon zo wonderen doen. Meestal zat ze alleen als ze hoofdpijn had, of even niet meer tegen de drukte van haar vrienden kon. Je kon ze wel degelijk vrienden noemen, want Lilith vertrouwde niet meteen iedereen. Hoe dat kwam wist ze zelf neit, misschien was gewoon als het om vrienden gaat nogal argwanend? Het kon ook iets anders zijn. Maar daar wou Lilith niet langer over gaan nadenken. Dat was nergens voor nodig. "Nou en bedankt!" Sprak hij kil. Even keek ze hem met samen geknepen ogen aan. had ze iets verkeerds gezegd? Even wist ze niks te zeggen. Toen schoot Alex opeens in de lach. "Je hebt helemaal gelijk, ik luister niet bepaald naar mijn
moeder. En mijn vader helemaal niet. Niet dat ik niet wil luisteren
enzo. En ik weet dat ik een goed voorbeeld moet geven omdat ik de oudste
ben. Maar tja kinderen worden groot."
eindigde hij maar. Onbewust haalde ze weer diep adem, blijkbaar had ze die ingehouden om zijn reactie te pijlen zonder dat ze het eigenlijk helemaal door had gehad."jasses Alex" sprak ze verontwaardigd." Bezorg mij nog eens zo'n hartattack en ik zweer je dat je er spijt van zal krijgen." Sprak ze gemeend, keek hem even kort dreigend aan, maar de dreiging werd niet geheel gepast doordat ze er toch wel bij moest glimlachen. Wat hij juist had gedaan was niet goed voor haar hart. Hopelijk hoefde ze dat niet nog eens mee te maken."Dus je ziet jezelf nog steeds als een kind?" Sprak ze plagend, keek hem lachend aan waarbij ze nog eens haar ogen over heel zijn lichaam liet glijden. Voor zover zij het zag, was hij geen kind meer. En wat ze zag beviel haar dan ook uitstekend. genietend van het uitzicht verbreedde haar glimlach zich een beetje. "Wat ben ik dan blij dat ik zo vriendelijk ben." kort wiebelde hij met beide wenkbrauwen en glimlachte. "Niet verder vertellen hoor dat ik vriendelijk ben" Sprak hij lachend. Even twinkelden haar ogen van plezier."Uw geheim is veilig bij mij meneer" Grapte ze. Lilith vertelde sowieso maar zelden iets tegen haar vrienden over haar eigen leven, waarom zou ze? "dat is een compliment hoop ik?" Sprak hij lachend en keek haar aan. "Anders zou het me diep beledigen." Sprak hij met een zielige blik in zijn ogen. Lilith lachte lichtjes. Gaf hem een zacht teder klopje op zijn wang"Maak je maar geen zorgen lieve Alex, dat was een compliment" grinnikte ze, nam ondertussen een slok van haar al half leeg gedronken water. "Tja gewoon wat drinken, ik had niet echt zin om bij mijn vrienden te zijn." Even keek ze hem verbaasd aan, dat hij de waarheid sprak."Dus ik ben interessanter dan je vrienden" Vroeg ze liefjes. Ze was hem nu gewoon aan het uitlokken. En ze was nu wel nieuwsgierig naar wat de uitkomst er van zal zijn. Verrast keek ze Alex aan toen hij haar hand vastpakte. Het naar zijn mond bracht... En daarna ervoor zorgde dat het nog de wat schuim dat op haar duim lag er af was met zijn mond. Ongewild stokte haar ademhaling even. haar ogen stonden even iets wijder net als haar pupillen. Ze verschoof wat heen en weer op haar stoel waardoor het licht in haar ogen scheen, waardoor die kort zichtbaar goudkleurig flitsten. "Nu niet meer." Sprak hij met een grote grijns. Lilith beet nu iets harder op haar onderlip. Voelde het wat warmer worden bij haar. Ze beet dan ook stug op haar tanden de blos om haar wangen te voorkomen. Of het lukte wist ze niet want ze had geen spiegel bij. Die actie van hem had iets teweeg gebracht bij haar. En Lilith had geen enkel idee wat ze van die gedachten moest uitmaken."Ja dat zie ik inderdaad" Sprak ze dan uiteindelijk. Haar stem was ietsje hees, had een raar effect. Hij legde haar hand weer op de tafel. Kort staarde ze er als gehypnotiseerd naar, daarna rukte ze haar blik van haar vinger. Die nog maar enkele seconden was aangeraakt door de lippen van Alex. Automatisch gleden haar ogen naar de aantrekkelijke mond van Alex."goh daar had je me" Sprak ze meer verbaasd tegen zichzelf dan tegen Alex, ze sprak het zo luchtig mogenlijk, maar haar bruine ogen verrieden dat hij wel degenlijk iets had gedaan met haar dat haar zeker had verrast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex

Alex


Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 14-02-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Dromenland

Wizard Profile
Professor/Student: student
Age: 17
Year: 7de

just a drink // lilith Empty
BerichtOnderwerp: Re: just a drink // lilith   just a drink // lilith Emptyza feb 16, 2013 4:57 am

Alex vond het maar wat geniaal dat Lilith er in trapte. Zo moeilijk was het niet om te doen als of. Hij had vaak genoeg nep moeten doen helaas. Als er weer eens een of andere gast was die dacht dat Alex er ook van hield van die vuile dingen die zijn familie deed. Daarom sprak hij maar een beetje mee en wanneer hij weg kon wezen ging hij er vandoor. Meestal de tuin in. Anders naar zijn kamer. Maar als hij als het als tovenaar het niet goed zou doen later. Kon hij altijd nog acteur worden. Hij had dan ook gemerkt dat ze haar adem in had gehouden. Dus had hij haar echt goed te pakken. Alex grinnikte dan ook nog even en een vrolijke glinstering verscheen in zijn ogen. Hij had eerlijk waar niet verwacht dat Lilith zo'n leuke meid was. "jasses Alex" Alex moest hard op zijn wang bijten om niet weer te gaan lachen. Hij probeerde dan ook echt serieus te blijven maar dat was niet altijd zijn sterkste kant geweest. En dat was het blijkbaar nog steeds niet. "Bezorg mij nog eens zo'n hartattack en ik zweer je dat je er spijt van zal krijgen." Alex schoot dan toch nog een keer in de lach en schudde lachend zijn hoofd. "Dan moet ik het maar snel weer doen, want ik wil wel eend weten wat je dan van plan bent." Sprak hij nog steeds lachend. Hij bekeek haar gezicht toen ze dreigend naar hem keek. Ze zag er zo nog sexyer uit dan dat ze al deed. Hij glimlachte dan ook naar haar en liet zijn blik weer over haar gezicht gaan. "Dus je ziet jezelf nog steeds als een kind?" Kort dacht hij naar over haar woorden. Voor zover hij wist zag hij zich zelf niet als een kind. Maar zo kon hij zich soms wel gedragen. Zijn blik gleed naar Lilith en kon nog net op tijd zien dat zij hem.bekeek. Een grijns verscheen weer op zijn gezicht. "Bevalt het je wat je ziet?" Vroeg hij haar op een speelse toon. Alex ging even wat verzitten en keek even weg voordat hij haar weer aan keek. "en om op je vraagt te antwoorden. Iedereen heeft toch een beetje kind in zich. Hoe oud die gene dan ook is." Het was niet echt een antwoord op haar vraag maar tja hij zag zich niet bepaald als een kind. Toen hij zag dat haar blik nog een keer over zijn lichaam gaan moest hij toegeven dat het totaal niet erg vond. Nu had hij tenminste een reden om haar ook te bekijken. Het duurde dan ook niet lang voordat zijn blik een weg naar beneden zocht. Hij bekeek haar goed en bleef even bij haar borsten hangen voordat hij weer verder keek. Hij vroeg zich stiekem af hoe ze er uit zou zien zonder al die kleren die ze aan had. Snel keek alex een andere kant op en schoof wat op zijn stoel. Kom op.zeg hij ging nu toch niet zo over haar denken. Dat kon hij maar beter doen als hij niet bij haar in de buurt was. "Uw geheim is veilig bij mij meneer" "[/b] Alex.keek lilith nu pas weer aan en glimlacht. "Dat is fijn om te horen mevrouw." Alex keek haar glimlachend aan en dronk zijn butterbier dit keer op. Hij zette het glas neer en likte weer zijn lippen af. Dit keer zorgde hij er voordat wel alles weg was. Toen hij haar zielig aan keek hoorde hij weer haar lach. Hij moest toegeven dat ze samen best veel schrik hadden. En dat vond hij totaal niet erg. Hij zou zeker vaker iets met haar willen doen. Alex drukte zijn hand wat tegen haar hand toen ze hem een zacht klopje gaf. [i] "Maak je maar geen zorgen lieve Alex, dat was een compliment" Glimlachend keek hij haar aan en knipoogde. "Altijd fijn om te horen dat ik lief ben." alex keek naar haar en liet zijn vingers door de vacht van Dead gaan toen die plaats had genomen op.zijn schoot. Even richte hij zijn blik op haar. Waarna hij haar op tilde en op.tafel zette. "wat erg van me ik heb jullie niet eens voorgesteld." Alex drukte een kus op het kopje en keek vervolgens Lilith aan. "dit is dus dead, mijn kitten." Er was duidelijk een zachte en liefdevolle klank in zijn stem te horen toen hij het over Dead had. "En Dead dat daar, die mooie meid is lilith." Alex liet hem los en keek toe hoe Dead nieuwsgierig aan Lilith rook om vervolgens voor haar te gaan liggen en ging spinnen. "het ziet er naar uit dat ze je mag." Alex keek even naar Dead en glimlachte toen ze er tevreden lag. " "Dus ik ben interessanter dan je vrienden" zonder er bij naar te denken knikte hij met zijn hoofd. Kort bleef hij stil en keek naar haar. "dat ben je inderdaad." Alex liet zijn blik wat onzeker van haar af gaan en keek even voor zich uit. Hij vond haar inderdaad interessanter dan zijn vrienden. Een glimlach sierde zijn gezicht toen hij merkte dat toen hij de schuim weg haalde dat dat iets met Lilith deed. Hij bekeek haar ogen en was even verbaast over de kleur die er door heen flitste. Alex zag hoe lilith langzaam rood begon te kleuren en hij moest toegeven dat hij het haar best mooi vond staan. Hij bleef haar gezicht bekijken en grinnikte kort. "Ja dat zie ik inderdaad" Aan haar stem te horen had zijn actie echt iets bij haar gedaan. Een blij gevoel schoot door zijn lichaam heen. God wat was ze toch schattig als ze bloosde. Hij kon het dan ook niet voor komen dat hij het er uit sprak. "je bent schattig als je bloost." Sprak hij serieus terwijl hij haar aan keek. Hij bleef haar aan kijken en toen hij zag waar haar ogen naar toe keken verscheen er een kleine glimlach rond zijn lippen. "goh daar had je me" De glimlach op.zijn gezicht werd groter en zonder te aarzelend streek hij een lok haar achter haar oor. "wilt u nog wat drinken." Wat geschrokken keek hij op en keek naar de man voor hem. "Euhm doe maar." Sprak hij voordat hij zijn blik weer op Lilith richt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilith

Lilith


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 10-02-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your Closet

Wizard Profile
Professor/Student: Student
Age: 16 years
Year: 6de jaar

just a drink // lilith Empty
BerichtOnderwerp: Re: just a drink // lilith   just a drink // lilith Emptyza feb 16, 2013 6:31 am

Strak keek ze hem gespannen aan. Meende hij nu serieus dat hij daarvoor kwaad was? Had ze onbewust een gevoelige snaar geraakt. normaal kon het haar niets schelen, maar dat was allee als ze het expres deed, en nu was het allemaal perongeluk gebeurd.en dan heel onverwacht schoot hij in de lach. Meteen kreeg ze door dat het gewoon een grap was, voor hoever je het een grap was zag je Lilith helemaal niet lachen, het was niet grappig. Lilith hield er niet zo van dat haar hart bijna een stilstand had gekregen. dat onbehaaglijke gevoel kroop groeide dan in baar borstkas op. Iets waar ze dus echt niet blij was, even had ze echt gedacht dat hij het meende. Zo wou ze zich nooit meer voelen, en als het aan haar lag dan zal ze daar zeker voor zorgen. Daarom dreigde ze hem dan ook alhoewel ze eindelijk toch moest glimlachen. Hij was slecht voor haar gezondheid, dat had ze nu soort van wel ontdekt, beter gezegd ondergaan. . "Dan moet ik het maar snel weer doen, want ik wil wel eend weten wat je dan van plan bent." Sprak hij nog steeds lachend. Even keek ze hem met een wat kribbige blik aan. Glimlachte dan duister." Geloof me Alex, dat wil je echt niet weten. Waar denk je dat ik anders mijn o zo goeie reputatie vandaan heb gehaald?" Ja Lilith kon echt gevaarlijk zijn als ze kwaad was, het is nog nooit heel erg geweest. Toch heeft ze soms zo haar momenten dat ze heel even haar controle verloor, en degene die daarvoor heeft gezorgd, kon dan maar beter gaan vluchten. Daarvoor had ze haar reputatie gekregen. Ondertussen had Lilith nonchalant hem nog eens goed bekeken. "Bevalt het je wat je ziet?" Vroeg hij haar op een speelse toon. Lachend keek ze hem aan. Liet expres nog eens haar blik over hem glijden." Ja eigenlijk wel ja, dus laat me er maar volop van genieten" Grapte ze. Hij mocht gerust weten dat hij haar beviel. Dat was toch geen geheim? Anders zou ze nooit zou hebben staan genieten van haar mannelijke uitzicht bij haar. "en om op je vraagt te antwoorden. Iedereen heeft toch een beetje kind in zich. Hoe oud die gene dan ook is." Even keek ze hem vaag aan. Hij had soms wel eens een rare manier van praten moest Lilith toegeven, niet dat het zo erg was."Daar heb je wat mee." Sprak ze grijnzend bedenkelijk. Goh, wat is hij toch wijs. "Dat is fijn om te horen mevrouw." zei hij nog, dronk zijn bier dan helemaal op, en zorgde er deze keer voor dat hij heel zijn mond proper veegde. lachend keek ze hem aan. Slim bedacht. Ondertussen nam Lilith nu ook weer haar eigen water vast en nam er een grote slok van, gelukkig moest zij er niet voor zorgen dat er niks op haar mond achter bleef. "wat erg van me ik heb jullie niet eens voorgesteld." Alex drukte een kus op het kopje en keek vervolgens Lilith aan. "dit is dus dead, mijn kitten." Licht vertederd keek ze het poesje weer aan. Het was zo schattig. Nu kreeg ze best wel heel even kort spijt dat ze zelf geen kat had genomen. Daarna dacht ze weer aan wat de uilen konden doen. Dus duwde ze die gedachten weer uit haar hoofd."Wat ze schattig" Verzuchtte ze glimlachend, want dat was het diertje wel degelijk. Breed glimlachend keek ze het katje nog steeds aan. Zwijgend keek Lilith toe hoe het katje naar haar toe kwam. Toen het katje vlak voor haar stond begon Lilith het schattige diertje meteen teder te strelen. liet haar vingers langzaam door de zachte vacht van het katje strijken. Haar glimlach werd teder terwijl haar gezicht zachter kwam te staan. "het ziet er naar uit dat ze je mag." Hoorde ze Alex zeggen waardoor ze van de kat wegkeek en hem nu glimlachend bekeek."En ik ben helemaal al voor haar schattigheid bezweken." Verzuchtte ze grinnikend. Dat was dan ook helemaal de waarheid, wie kon er nou niet tegen zo'n schattige kitten? Dat moet dan echt een monster zijn. En voor zover Lilith had gecheckt was ze geen monster, het kat bewees het nog eens voor haar. "dat ben je inderdaad." Antwoordde hij op de vraag of ze interessanter was dan zijn vrienden. Goh, dat streelde haar trots nu wel een beetje, niet dat ze dat zou laten zien. Alex had haar dan ook helemaal perplex laten staan bij zijn acties haar duim, schoon te...jah. Het had iets gedaan met haar, iets dat ze te koppig was om naar te luisteren. "je bent schattig als je bloost." Sprak hij serieus. Verontwaardigd keek ze hem aan. Was ze aan het blozen? " Dat ben ik niet" Sprak ze duidelijk verontwaardigd, waardoor ze dan ook meteen voelde dat ze nog warmer werd, wat dus betekende dat haar wangen nog roder werden dan dat ze al waren. Meteen zette ze haar handen tegen haar wangen om zo haar blozende wangen te verbergen."Ik bloos niet, en ik ben zeker niet schattig" Sprak ze geërgerd en kribbig, en meest van al koppig. Even zuchtte ze. Ze.Is.Niet.Schattig. En zal dat ook nooit zijn. zij schattig? Kort snoof ze verontwaardigd. Yeah right. Nadat ze voelde dat haar kaken niet meer zo warm hadden dan daarstraks legde ze haar handen weer op tafel. Alex boog naar haar toe waardoor zich weer haar aandacht op hem richtte in plaats van haar wangen. Deed een lok weer achter haar oren waardoor ze hem geamuseerd aankeek. In haar ooghoeken had ze al iemand zien afkomen. En meteen had ze gelijk toen de barman naar hun tafel kwam. "Euhm doe maar." Antwoordde Alex toen de barman voor drank had gevraagd." Het zelfde " grinnikte ze. Keek de man na, en draaide zich dan weer volledig op Alex." mijn persoonlijke bodyguard" Grapte ze, ja hij had haar ouders beloofd een beetje op haar te letten, inclusief als het over de jongens gaat. Opnieuw boog ze naar hem toe, nam teder Alex zijn kin vast en trok hem dichter naar zich toe, waardoor ze weer bij zijn oor geraakte."Ik hoop, dat hij jou niet heeft afgeschrikt" Sprak ze liefjes."Want dat zou eigenlijk heel jammer zijn, dat hij ons onderonsje heeft verstoort" Biechtte ze fluisteren op een charmante en sensuele manier. Waarna ze zich terug trok gleden haar lippen 'perongelijk' langs zijn kaaklijn streek. Ondertussen had ze even op het buikje van Dead gekrabt.

( en ze worden langer en langer xd)
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex

Alex


Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 14-02-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Dromenland

Wizard Profile
Professor/Student: student
Age: 17
Year: 7de

just a drink // lilith Empty
BerichtOnderwerp: Re: just a drink // lilith   just a drink // lilith Emptyza feb 16, 2013 8:57 am

"Geloof me Alex, dat wil je echt niet weten. Waar denk je dat ik anders mijn o zo goeie reputatie vandaan heb gehaald?" Met een grote grijns keek hij haar aan. "ik weet van je reputatie af." Sprak hij met een glimlach. Kort keek hij weg voordat hij terug kijk. "Maar als goed is ken je die van mijn familie ook en weet je dat ik veel gewent ben." Zijn blik gleed kort naar de tafel. Hij zei niks voor niks de reputatie van zijn familie. Wat hij zelf had er geen al zei hij dat zelf. Aangezien hij totaal niet zoals de familie was. "ik ben niet echt bang voor je." sprak hij met een grijns. Misschien had hij dat beter niet kunnen zeggen maar hij sprak de waarheid. Voor nu had hij de waarheid gesproken en was hij niet bang voor haar. En een van de redenen dat hij niet bang voor haar was, was omdat ze glimlachte terwijl.ze hem dreigde. "Maar vandaag laat ik je niet meer schrikken." Lachte hij. "het zou namelijk jammer zijn als zo'n mooie en lieve meid het leven verlaat." Dit keer zonder te lachen omdat hij echt meende wat hij zei. "Dus voor nu ben je veilig" Alex glimlachte toen hij dit zei. " Ja eigenlijk wel ja, dus laat me er maar volop van genieten" Met een grijns keek hij haar aan. "Je mag zo veel en vaak kijken als je maar wilt." Alex bekeek haar ook weer even en kwam weer uit bij haar ogen. "Ik moet toegeven dat jij er ook totaal niet verkeerd uit ziet. Dus als jij van mij geniet, dan geniet ik van jou en zijn we beide tevreden." Alex keek kort weer om zich heen en liet zijn blik langs de mensen gaan. Hij was altijd al iemand geweest die veel om zich heen keek. En hij kon er ook niks aan doen. Maar er waren wel eens mensen die dan dachten dat hij zich verveelde en dan werden ze weer eens beledigd. Maar na al die jaren boeide hem dat allang niet meer. "Daar heb je wat mee." Kort haalde hij zijn schouders op en keek haar weer aan. Alex.keek toe hoe Lilith op dead reageerde. Hij vond het fijn dat ze geen uitleg vroeg waarom hij het katje Dead had genoemd. Sommige vroegen er wel naar maar hij had nooit echt een antwoord geven. Hij had net zoals de rest van zijn familie een raar iets. En voor hem was dat over de dood. En daarbij hield hij het liever geheim. Netzoals het schrift onder zijn bed. Hij zorgde er altijd voor dat niemand er achter zou komen aangezien het een raar iets En zijn hele plan zou dan naar de klote gaan en daar had hij geen zin in. "Wat ze schattig" met eem grijns keek hij naar haar. "Ze is inderdaad schattig. Sprak hij toen hij weer naar Dead keek. Met zijn blik volgde hij de bewegingen van Dead en glimlachte toen hij zag dat Lilith Dead ook leuk vond. "En ik ben helemaal al voor haar schattigheid bezweken." Zacht lachte hij om haar woorden. "Dat is leuk om te horen. Ze is een lieve meid. Eigenlijk een van de liefste die ik ken. " Zacht grinnikte hij om zijn eigen woorden. Het was best raar dat hij zijn eigen woorden grappig vond. Maar dat boeide hem lekker niet wat Lilith hier over zou zeggen. Zo was hij nu eenmaal. Dat ben ik niet" Waarschijnlijk was ze dus niet blij om zijn woorden. "Ik.vind van wel"[/i] Sprak hij haar meteen tegen. Met een grijns keek hij toe hoe ze haar handen op haar wangen legde. "ik bloos niet, en ik ben zeker niet schattig" De grijs op zijn gezicht werd alleen maar groter. [b]"Geloof me Lilith, je bloost en bent schattig, daar is niks aan te doen. Maar ik zou je beloven dat ik het tegen niemand ga zeggen dat je schattig bent." Sprak hij en dat meende hij ook echt. Alex vroeg zich af waarom de.barman naar hen toe kwam. Ze zagen er niet echt uit dat ze gestoord wouden worden. Maar al.snel krijg hij te horen waarom de barman langs kwam. mijn persoonlijke bodyguard" Met een grijns keek hij haar aan. "Heb je die nodig dan met jou reputatie?" Vroeg hij terwijl hij haar aan keek. Nieuwsgierig keek hij haar aan. Hij beet dan ook zacht op de binnen kant van zijn onder lip. "Ik hoop, dat hij jou niet heeft afgeschrikt" " Een rilling gleed weer door zijn lichaam heen. "niet bepaald." Sprak hij zacht. "Ik ben niet snel bang. Zoals ik al eerder zei." Alex keek naar haar hals die nu duidelijk te zien was. En zacht liet hij zijn adem er op komen. In de hoop dat het zou gaan kietelen. Ook rook hij haar geur op. Hij moest toegeven dat ze lekker rook. "Want dat zou eigenlijk heel jammer zijn, dat hij ons onderonsje heeft verstoort" Zijn ogen werden wat groot toen hij haar heerlijke lippen tegen zijn kaak voelde. Zijn ademhaling ging plots wat sneller en kort sloot hij zijn ogen. Toen het contact met haar lippen verbroken werd. Opener hij zijn ogen en keek haar met een glimlach aan. Zijn blik gleed weer naar de barman die hun drinken kwam brengen. Hij knikte enkel en toen de man weer weg was. Was het dit keer zijn beurt om haar kin zacht vast te pakken en dichter naar hem toe trok. Zonder te aarzelen drukte hij zijn lippen op.haar mond hoek en glimlachte. We kunnen ons onderonsje ook ergens anders voort zetten." Sprak hij tegen haar huid.

[en toen was die van mij korter]
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilith

Lilith


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 10-02-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your Closet

Wizard Profile
Professor/Student: Student
Age: 16 years
Year: 6de jaar

just a drink // lilith Empty
BerichtOnderwerp: Re: just a drink // lilith   just a drink // lilith Emptyza feb 16, 2013 11:16 pm

Lilith had zeker een duidelijke reputatie, waar velen van af wisten. Degene die het hebben ondergaan, en de anderen die er zeker en vast al van hebben gehoord. Zo'n reputatie kon best handig zijn, vooral omdat ze dan wisten wie je was, weten dat je niet met haar kon sollen. Ook heeft het natuurlijk zijn nadelen. Ze moet haar reputatie goed in de gaten houden. Niet oppeens lief doen of zo want dan konden ze toch uiteindelijk gaan roddelen over haar. Denken dat wat ze eerder over haar hadden gezegd helemaal niet waar was, en dan kon ze wel vaarwel zwaaien naar haar opgebouwde reputatie. Het heeft haar heel veel tijd gekost, om dat te kunnen behalen, maar het ging makkelijker stuk, veel gemakkelijker. "ik weet van je reputatie af." Sprak hij met een glimlach. Even haalde ze nonchalant met haar schouders op maar grijnsde er wel geamuseerd bij. Wie wist dat natuurlijk niet? "Maar als goed is ken je die van mijn familie ook en weet je dat ik veel gewent ben." Wie wist er nou niet van zijn familie af? Nou ja, de eerste jaartjes, maar ook die zouden er snel genoeg achter komen. "Daar luister ik niet echt naar." Sprak ze de waarheid." Ik beslis zelf wel wat ik van iemand vind, en dat gebeurd pas nadat ik die persoon beter heb leren kennen." Het was de waarheid. Lilith was iemand dat niet zo graag naar roddels luisterden. Velen waren alleen maar gebaseerd op wat ze weer van anderen hadden gehoord, en sommigen die roddels hadden verspreid waren meestal die een haat of iets anders wegens die familie koesterde. Sommige konden waar zijn, maar er waren zeker ook dat helemaal niet waar waren. "ik ben niet echt bang voor je." sprak hij met een grijns. "Dat zullen we nog wel zien" Sprak ze plagerig. Daar zal ze straks misschien nog wel iets voor verzinnen, niet dat ze hem echt bang zou maken. "Maar vandaag laat ik je niet meer schrikken." Lachte hij. "het zou namelijk jammer zijn als zo'n mooie en lieve meid het leven verlaat." Dit keer zonder te lachen omdat hij echt meende wat hij zei. "Dus voor nu ben je veilig" Alex glimlachte toen hij dit zei. Kort schudde ze met haar hoofd. Daar was ze blij om."Dat is je geraden" Glimlachte ze breed van oor tot oor."Je mag zo veel en vaak kijken als je maar wilt." Alex bekeek haar ook weer even en kwam weer uit bij haar ogen. "Ik
moet toegeven dat jij er ook totaal niet verkeerd uit ziet. Dus als jij
van mij geniet, dan geniet ik van jou en zijn we beide tevreden."
Lilith kon het echt niet laten en begon lichtjes luidop te lachen. "Dat is dan een deal" Grinnikte ze. Hij had dat heel goed gezien. En ze vond het helemaal niet erg dat hij haar zo bekeek. Normaal zou ze zeggen, dat ze dat toch al gewoon was. maar meestal lette ze er niet op hoe anderen naar haar keken. Meestal merkte ze dat alleen maar op bij degene waar ze interesse in had gevonden."Je hebt geluk dat ik je er niet voor laat betalen" grapte ze. Dat idee stond haar wel aan, zo kon ze bij vele jongens nog wel wat verdienen. maar zo was Lilith nu ook weer niet, dat was gewoon iets te zielig voor haar smaak. "Ze is inderdaad schattig. Sprak hij toen hij weer naar Dead keek. Lilith bleef het schattig klein diertje strelen. het was zo zacht. Zouden Alex zijn haren ook zo zacht zijn wanneer ze met haar vingers erdoor zouden woelen?...Abrupt duwde ze die gedachten weg, goh de gedachten daar aan gaven haar tintelingen. maar zo mocht ze niet denken. Hier toch niet. "Ik.vind van wel" Sprak hij haar meteen tegen. Meteen legde ze haar handen op haar wangen. Dit is zo niet waar, sprak ze zichzelf streng toe.ze hield dan ook koppig vol dat ze niet schattig was.De grijs op zijn gezicht werd alleen maar groter."Geloof me Lilith,
je bloost en bent schattig, daar is niks aan te doen. Maar ik zou je
beloven dat ik het tegen niemand ga zeggen dat je schattig bent."
Sprak hij. Helemaal verontwaardigd keek ze hem aan. Mopperde dan ook nog de laatste woorden er nog redelijk duidelijk uit." Dat is je geraden." Ze was nu toch iets wat kribbig, gewoon omdat vol bleef houden dat ze helemaal niet schattig was. Lilith schattig? echt niet. Veel duizenden geldbriefjes zal ze het nog niet toegeven. Ze had zich dan langzaam naar zijn oor toegebogen, en iets in zijn oor gefluisterd. "niet bepaald." Sprak hij zacht. "Ik ben niet snel bang. Zoals ik al eerder zei." Ze voelde hoe zijn warme adem over haar hals streek, het gaf haar de tintelingen, ze kon met moeite haar eigen ademhaling onder controle houden. Ze had dan ook 'perongeluk' met haar lippen langs zijn kaaklijn gegleden."Goed zo" Glimlachte ze geamuseerd. Dit was veel te interessant aan het worden. Nadat de barman terug was vertrokken na hij de drankjes had gegeven nam Alex haar kin vast. Nieuwsgierig keek ze hem aan. En dan...duwde hij zijn lippen op haar mondhoek. Een kleine glimlach sierde haar lippen. We kunnen ons onderonsje ook ergens anders voort zetten." Sprak hij tegen haar huid. Haar ene hand gleed naar zijn nek, streelde het in een teder gebaar en ging vervolgens met haar vingers door zijn bruine haren." Weet jij dan een plaatsje waar we niet gestoord kunnen worden" Vroeg ze terwijl ze plagerig met haar lippen plagend, spelend over de zijne gingen maar ervoor zorgde dat het nog geen kus was."Want ik volg je" grinnikte ze. haar ogen twinkelden gevaarlijk op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex

Alex


Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 14-02-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Dromenland

Wizard Profile
Professor/Student: student
Age: 17
Year: 7de

just a drink // lilith Empty
BerichtOnderwerp: Re: just a drink // lilith   just a drink // lilith Emptyzo feb 17, 2013 2:05 am

Alex keek haar even verbaast aan voordat er een glimlach op zijn gezicht verscheen. "Daar luister ik niet echt naar." Hij was blij dit te horen. Hij was het altijd al zat geweest dat men dacht dat hij net zoals de rest van zijn familie was. "Daar ben ik heel blij mee om te horen." Sprak hij tegen haar. Eerlijk gezegd had hij niet verwacht dat Lilith zo was. Hij zag haar eerlijk gezegd als een heel.ander persoon en had ook totaal geen spijt dat hij bij haar aan tafel was komen zitten. Alex keek weer even om zich heen en zag al snel dat het drukker begon te worden hier en daar zag hij wat bekenden en een paar van zijn vrienden. Hij vroeg zich toch wel af waarom niemand bij hen kwamen zitten. Er was immers nog een stoel vrij bij hen
Maar hij was toch wel blij dat ze dat niet deden. "Ik beslis zelf wel wat ik van iemand vind, en dat gebeurd pas nadat ik die persoon beter heb leren kennen." Alex keek weer terug naar Lilith en keek haar aan. "Nou dan ben ik benieuwd wat je van me vind als je me beter hebt leren kennen." Met een grijns keek hij haar aan. Stiekem zat er gewoon een hint in dat hij best vaker met haar om.wou gaan. En hij hoopte dat ze het zou snappen. Hij keek haar aan en vond het nog steeds grappig dat hij haar had laten schrikken. " Dat zullen we nog wel zien" Alex keek haar peilend aan. Hij vroeg zich toch af wat ze dan zou met hem. "Nou dan hoop ik het snel te zien." sprak hij met een knipoog. Hem kennende zou hij net inderdaad uit gaan lokken gewoon om te zien wat ze van plan zou zijn. Toen hij zei dat hij haar met rust zou laten vandaag leek ze daar blij mee te zijn. "Dat is je geraden" Hij bekeek haar gezicht en moest toe geven dat ze een mooie glimlach had. "Dat is dan een deal" Met een grijns liet hij weer zijn blik over haar heen glijden. Het was altijd fijn om te weten dat hij geen problemen kreeg als hij maar iemand keek. En als Lilith dat als nog zou doen dan kon hij dus precies het zelfde gaan doen als hij lullig zou willen zijn. "Je hebt geluk dat ik je er niet voor laat betalen" Lachend keek hij.haar aan. Hoe kwam ze.daar invredes naam op. "Als je dat doet dan denk ik dat je me kaal plukt wat geld betreft." Hij meende het, Alex zou al.zijn geld willen verspillen om naar haar te mogen kijken. Lilith was in zijn ogen een lekker ding. En hij zou vast niet de enigste zijn die dat vond. Hij durfde te wedden dat er veel mannen/jongens waren die naar haar keken
"Dan word je snel rijk." Sprak hij lachend. Niet dat hij dacht dat ze arm was. Maar gewoon. Alex vond het geniaal dat Lilith zo reageerde over wat hij zei over haar schattigheid. "Dat is je geraden." Hij keek haar aan en glimlachte nog kort. Het bleef gewoon grappig enzo. En ergens ook wel.schattig dat ze het niet toe wou geven. Dat betekende dus dubbel schattig. Alex durfde te beweren dat als hij dat zou zeggen dat hij een groot probleem zou hebben. Een rilling gleed door zijn rug.toen hij haar hand in zijn nek voelde. Een glimlach verscheen dan ook op zijn gezicht. "Weet jij dan een plaatsje waar we niet gestoord kunnen worden" Kort dacht hij naar over een plek. Het duurde niet lang voordat hij een plek wist. "Ik weet er zeker een." Sprak hij zacht. Alex werd even afgeleid door haar actie en voelde toch zacht zijn wangen rood worden. Zonder dat hij er wat aan kan doen begon hij wat verlegen te woorden. "Want ik volg je" Met een grijns op zijn gezicht trok hij terug. "Ik hoop voor je dat je niet bang bent voor geesten." Sprak hij voordat hij zijn butterbier in een keer op dronk en zijn mond schoon maakte. Meteen legde hij geld op het tafeltje voor het butterbier en water. "Zullen we dan maar gaan.? Sprak hij met een knipoog.

[hij is een beetje flut want moest een keer over nieuw en moest telkens wat tussen het posten doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





just a drink // lilith Empty
BerichtOnderwerp: Re: just a drink // lilith   just a drink // lilith Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
just a drink // lilith
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Lilith Petrova Pierce

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
In The End :: Hogsmeade :: -
Ga naar: