In The End
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [WANTED] Awesome twinbro

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ira

Ira


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 10-02-13

Wizard Profile
Professor/Student:
Age: 17
Year: 6de

[WANTED] Awesome twinbro Empty
BerichtOnderwerp: [WANTED] Awesome twinbro   [WANTED] Awesome twinbro Emptyma feb 11, 2013 8:48 am

Hellohello,
Zoals in de titel dus staat zoek ik een tweelingbroer voor Ira.
Info;;
~De naam: Zelf leek Clemens me wel leuk [dus zo noem ik hem voor het gemak even nu] maar andere voorstellen mogen ook.
~Over de Faceclaim kan ook worden overlegd. Ik zat zelf te denken aan Harry en Luke Treadaway [klik hier of hier voor plaatjes van hem samen. Dit is Harry Treadaway en deze is Luke Treadaway los xD]

Of voor Ira Douglas Booth en voor Clemens iemand die een beetje op hem lijkt x'D
Of iets heel anders, ik sta echt open voor alles, omdat ik heel slecht ben in Faceclaims zoeken o___o

~Short history: Ira en Clemens zijn een tweeling van twee tovenaars. Ze groeiden op in een kleine magische gemeenschap in een stad van Engeland, waar hun Britse accent ook vandaan komt. Als kleine kinderen hadden ze vaak wel conflicten, maar het was nooit echt ernstig. Vechten, klieren, gillen. Gewoon zoals broertjes dat doen. Ze blijken allebei de magische krachten van hun ouders geërfd te hebben. Daarin en in hun uiterlijk komen ze overeen. Ongeveer dan. De kleine conflictjes worden groter en groter. Op hun 12e vond Clemens een meisje heel erg leuk. In de zomervakantie ging hij nonstop met haar om. Hij was zogezegd tot over zijn oren verliefd op haar. Maar het meisje zag Ira staan. En in plaats van te doen wat een vriend/goede persoon zou doen kreeg Ira een kortdurende relatie met het meisje. Het was niets bijzonders, maar ze hebben oa wel gekust etc.
Vanaf toen zijn hun wegen meer uit elkaar gegaan. Ze zijn als twee magneten met precies dezelfde polen. In plaats van elkaar aan te trekken stoten ze elkaar af. *is trots op deze tweeling-vergelijking* Niets wat de een doet vindt de ander goed. Als Ira A zegt, roept Clemens B. Hun ouders krijgen er algauw schoon genoeg van en proberen het gedoe te beëindigen. Maar dat mag niet baten. Ze zitten samen op dezelfde school. Komen elkaar tegen. En haten elkaar. Wellicht dat er diep vanbinnen nog wel een laagje broederliefde zit. Maar dat is goed verstopt en geen van twee zal dit van zijn leven toegeven.

~Karakterverschillen:
Ira;; [Koppig] - [Prestatiegericht] - [Egoïstisch] - [Sarcastisch] - [Neerbuigend, Narcistisch] - [Wraaklustig] - [Hyperintelligent] - [Gebruikt mensen] - [Haatvol, oa Gryffindor, slappelingen...]
Clemens;; [Dapper] - [Levenslustig] - [Gepassioneerd] - [Aardig voor iedereen bijna iedereen]

~Afdelingen:
Clemens zit in Gryffindor, Ira zit in Slytherin. Deels omdat ze qua innerlijk heel anders zijn, maar ook omdat ze koste wat het kost niet bij elkaar wilden zitten. Want ergens in Ira zit ook die dapperheid. En ook Clemens kan ontzettend prestatiegericht zijn. Maar toch zijn ze gesplitst. En dat is maar goed ook, want wanneer zij samen komen betekent dat altijd onderlinge haat en problemen.

Yeah dat was het wel.
Als je nog vragen hebt of het je leuk lijkt ook Clemens te spelen, laat het dan even weten :3
Zoals al gezegd: Ik sta open voor alle suggestie's~
Het lijkt me in elk geval heel interessant om deze twee dudes te hebben hiero c:
__________________________
Einde bericht xD
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[WANTED] Awesome twinbro
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Awesome kletstopic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
In The End :: Game related :: -
Ga naar: