In The End
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 I'm getting worse and worse

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Charles
Admin
Charles


Aantal berichten : 144
Registratiedatum : 25-01-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Narnia 8D

Wizard Profile
Professor/Student: Student
Age: 16
Year: 6th

I'm getting worse and worse Empty
BerichtOnderwerp: I'm getting worse and worse   I'm getting worse and worse Emptyzo feb 10, 2013 11:41 am

Name: Charles McGreen

Year: 6de

House: Slytherin

Everyone who's ever taken a shower has an idea. It's the person who gets out of the shower, dries off and does something about it who makes a difference.

De jongen had zijn handen gewoon in de zakken van zijn zwarte broek gestoken. Net zoals het gewaad was het zwart. Hij moest toegeven dat hij die kleren soms echt beu werd. Iedere dag weer dat uniform dragen en enkel als de lessen gedaan waren mocht je iets aan doen naar eigen keus. Ach het was nu niet dat de jongen nooit geen regels overtrad want dat deed hij wal vaker. Een keer nablijven was voor hem dan ook helemaal niets nieuw. Hij was nu niet het type persoon dat luisterde naar andere en gewoon braaf de regels naleefde. Hij deed gewoon waar dat hij zelf zin in had zelfs al waren andere mensen het er niet mee eens. Hij had vooral een zeker haat weten te creëren in zijn eigen afdeling. Het was niet bewust gebeurd maar kon hij er wat aan doen dat bijna iedereen in Slythrin zo arrogant was? als ze je maar één keer met iemand van Gryffindor een gesprek zagen hebben was het vaak meteen al ruzie. Of ze begonnen je uit te schelden of ze bekeken je dan vies. Het proberen uit te leggen had dan ook helemaal geen nut wat daar luisterde toch niemand naar. Eerlijk gezegd maakte de jongen zich er niet druk om. Als zij hem zo wouden afkatten zonder naar zijn uitleg te luisteren dan was het maar zo, het maakte hem totaal niets uit. Zijn ego en zijn speelde karakter zouden er niet op minderen.

De jongen liep gewoon rustig door de gangen op weg naar de Great Hall. Zijn hand bracht hij even door zijn lange blonde haren om ze uit zijn gezicht te verwijderen. Zijn gewaad had hij gewoon in zijn kamer laten liggen en zijn das had hij maar wat losjes aan. De bovenste paar knopen zijn zijn hemd moesten normaal dicht zijn maar die had hij ook gewoon losgeknoopt. Schrik om oogcontact te maken had de jongen ook zeker niet. Om de zoveel tijd als hij iemand in de gangen tegen kwam keek hij ze wel eens aan. Sommige bekeken hem vies maar dat waren vooral de eerste jaartjes, degene die de jongen totaal niet kende en die dachten dat hij gewoon een vuile Slytherin was. Jammer voor hun was het misschien ook wel waar, hij had veel eigenschappen die overeen kwamen met die van de rest maar toch beschouwde hij zich net een tikkeltje anders dan de rest. Ergens moest hij toegeven dat hij zich beter voelde dan de rest, gewoon om het simpele feit omdat hij zich niet zo snel druk maakt. Omdat hij niet voor het minste kwaad word en altijd zijn geduld weet te behouden. net iets voor de Great Hall bleef hij staan. Met zijn handen probeerde hij zijn haar wat beter te leggen door het achter zijn oren te duwen om vervolgens een kleine aanloop te nemen. Iets voor de ingang van de zaal liet hij zich enkel voort schuiven om zo tot stilstand te komen midden in de deur. "En dat is wat je noemt awesome." Een brede grijns verscheen op zijn gezicht terwijl hij maar weer een normale pose aannam. Het was een eigenschap die hij altijd wel heeft gehad, altijd zijn best doen om op de één of de andere manier de aandacht van vele leerlingen te trekken. En ja hij had nu eenmaal van die momenten dat hij het gewoon niet kon om serieus te blijven maar hij had ook zo van die serieuze momenten, maar dat was meestal enkel wanneer hij zich echt verveelde.


OOC; Een kort postje om erin te komen x3

I'm tired of being what you want me to be. Feeling so faithless, lost under the surface, Don't know what you're expecting of me. Put under the pressure of walking in your shoes
Terug naar boven Ga naar beneden
https://intheend.actieforum.com
Pearl

Pearl


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 10-02-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Dromenland

Wizard Profile
Professor/Student: student
Age: 16
Year: 6de

I'm getting worse and worse Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm getting worse and worse   I'm getting worse and worse Emptyma feb 11, 2013 9:52 am

Pearl staarde naar de witte uil die voor haar zat. Ze liet haar vingers door de veertjes gaan en grinnikte toen snow haar kopje scheef hield. "wat ben je toch ook een schatje" sprak tegen het beestje. Ze hield van haar snow het was het liefste uil die ze maar kende. Ze had haar al van af het begin opgevoed. Dus snow was een belangrijk persoon in haar leven. Een levend dagboek was het voor haar al haar geheimen wist het diertje en ze wist zeker dat ze het nooit zou door vertellen. Pearl stond op liet snow op de tak voor haar gaan. "ik kom straks weer liefje" pearl drukte zacht haar lippen op het kopje en liep vervolgens terug naar haar kamer die ze zoals gewoonlijk met andere meiden deelde maar dit keer was ze gelukkig alleen ze hield heel af en toe wel eens van alleen zijn maar het liefst was ze onder de mensen ze hield het niet lang uit als ze alleen was. preal liep maar haar bed en deed haar gewaad aan vervolgens liep ze naar de spiegel en liet rode plukken in haar haren komen. vervolgens keek ze naar het resultaat maar besloot haar haren toch zwart te houden. het duurde dan ook niet lang voordat de rode strepen in haar haren weer verdwenen. het was vet cool om het te kunnen. en ze wist dat er mensen waren die er jaloers opwaren en soms deed ze ook dingen om er voor te zorgen dat de jaloersheid echter alleen maar erger werd. maar dan werden er weer dingen over haar gezegd en dat vond ze weer wat minder. maar ze trok er al helemaal niks meer van aan als er iets over haar gezegd was. over een tijdje was ze toch van hem af. zuchend rende ze de trappen af en liep vervolgens rustig door de gangen naar de great hall. Pearl trok haar wenkbrouw op toen ze een jongen vaag zag doen. ze liep naar hem toe en liep langs hem heen. "En dat is wat je noemt awesome." Pearl draaide zich om en keek hem aan. "dat is wat ik nu noem kinderachtig" verbeterde ze hem met een grote grijns. "sorry maar het is de waarheid" de grijns op haar gezicht veranderde wat naar gemeen. ze bleef ook echt een hekel hebben aan slytherin. gewoon omdat ze irritant waren maar dat zouden ze vast ook wel van haar huis denken.

[een mobiel post dus hij is klein xD]
Terug naar boven Ga naar beneden
Charles
Admin
Charles


Aantal berichten : 144
Registratiedatum : 25-01-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Narnia 8D

Wizard Profile
Professor/Student: Student
Age: 16
Year: 6th

I'm getting worse and worse Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm getting worse and worse   I'm getting worse and worse Emptyma feb 11, 2013 10:21 am

Name: Charles McGreen

Year: 6de

House: Slytherin

Everyone who's ever taken a shower has an idea. It's the person who gets out of the shower, dries off and does something about it who makes a difference.


Op sommige vlakken was hij misschien geen echter Slytherin, vooral om het feit dat hij zowat met iedereen om ging, al betekende dat echter niet dat hij met al die personen vrienden was. Het leek wel zo en dat was ook de bedoeling. Het was gewoon de bedoeling dat veel mensen hem vertrouwde zodat hij zo makkelijker aan spullen kon geraken. Hij kon zo ook sneller geheimen van andere te weten komen om ze dan weer door te gaan vertellen aan andere mensen. Het was gewoon zijn manier om het leven van andere zwart te maken en iedereen had zo zijn eigen manieren. Zijn eigen manier hield hij dan ook mooi voor zichzelf verborgen. Als er weer eens een geheim over iemand de ronde zou doen mocht er niemand weten dat het van hem kwam. Velen verdachten hem er dan ook niet van, gewoon om de simpele reden omdat ze dachten dat hij zo niet in elkaar zat. iedereen dacht dat hij gewoon een aardig Slytherin was die verkeerd was geplaatst. Toen hij uiteindelijk bij de Great Hall zijn geweldige entree had gemaakt keken er enkele mensen wel op. Sommige hadden een glimlach op hun gezicht en keken de jongen aan, andere keken dan weer helemaal niet op. Tja, je had nu eenmaal fans en je had nu eenmaal mensen die je helemaal niet konden hebben. De persoon die hem net passeerde bleek dan ook één te zijn die hem niet mocht, maar dat verbaasde hem echter niet. Toen ze voorbij hem liep had ze zichzelf al snel omgedraaid om hem aan te kunnen kijken. "Dat is wat ik nu noem kinderachtig, sorry maar het is de waarheid." Eerst was er een glimlach te zien op het gezicht van de persoon voor hem maar die veranderde al snel naar een gemene blik. het was wel duidelijk waar ze die opmerking gaf. Alleen al de rode kleur die in haar kleding verwerkt was liet zien dat ze van Gryffindor kwam. "De waarheid kwetst mijn gevoelens." Antwoordde de jongen gewoon op een zielige toon. Even was er een een pruillipje te zien op zijn gezicht. Ja ze mocht misschien uit Gryffindor komen, maar toch ging hij haar niet vuil bekijken. Iets wat hij nooit deed ongeacht in welke afdeling je zat, hij ging je daarom niet anders behandelen dan de andere. Mensen die hij echter totaal niet mocht, dat was een ander verhaal. Hij zou gewoon veel gemener tegen hen zijn.


OOC; ***

I'm tired of being what you want me to be. Feeling so faithless, lost under the surface, Don't know what you're expecting of me. Put under the pressure of walking in your shoes
Terug naar boven Ga naar beneden
https://intheend.actieforum.com
Pearl

Pearl


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 10-02-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Dromenland

Wizard Profile
Professor/Student: student
Age: 16
Year: 6de

I'm getting worse and worse Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm getting worse and worse   I'm getting worse and worse Emptydo feb 14, 2013 4:03 am

"De waarheid kwetst mijn gevoelens."Pearl keek hem kort aan en grinnikte. "Aw, arme jij." Ze haalde een zakdoekje te voorschijn en hield die voor hem. "Als je hem nodig hebt dan mag je hem houden." Sprak ze, haar de blik in haar gezicht veranderde toch naar een iets wat vriendelijke blik. Ze sloeg een arm om hem heen en streek met haar hand over zijn rug. Eigenlijk gewoon om een beetje mee te spelen. Ze zag enkele mensen van haar afdeling vreemd naar haar kijken, maar pearl reageerde er niet op. "Ik wist niet dat jullie echt gevoelens hadden." Sprak ze terwijl ze haar arm weer terug haalde. Pearl keek voor haar uit en liet haar blik door de ruimte heen gaan. Hij begon al aardig vol te worden. Ze keek weer terug naar de jongen voor haar en bekeek hem. "Dus Charles toch? klopt het dat je niet zo erg bent als de rest?" Vroeg ze terwijl ze naar zijn tafel knikte. Pearl trok haar trui wat goed en liet haar blik weer door de ruimte gaan.

(Sorry hij is kort maar probeer nog even overal te posten voordat ik er af moet, hoop dat je er wat mee kan)
Terug naar boven Ga naar beneden
Charles
Admin
Charles


Aantal berichten : 144
Registratiedatum : 25-01-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Narnia 8D

Wizard Profile
Professor/Student: Student
Age: 16
Year: 6th

I'm getting worse and worse Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm getting worse and worse   I'm getting worse and worse Emptydo feb 14, 2013 4:17 am

Name: Charles McGreen

Year: 6de

House: Slytherin

Everyone who's ever taken a shower has an idea. It's the person who gets out of the shower, dries off and does something about it who makes a difference.


"Aw, arme jij." Ze haalde uit haar zak een zakdoek en hield die voor zijn neus. "Als je hem nodig hebt dan mag je hem houden." De blik in haar ogen was ondertussen ook al veranderd, naar een iets minder gewelddadige blik. Fronsend keek hij naar de zakdoek en pakte die uiteindelijk dan toch aan. "Ik hoop dat deze nog niet gebruikt is, maar toch bedankt." Zei hij terwijl hij ondertussen deed alsof hij tranen aan het wegvegen was. Hij had niet veel van haar verwacht, eigenlijk had hij alleen maar verwacht dat ze eens met haar ogen zou rollen en vervolgens een opmerking zou maken voor ze weg ging. dat hij haar weer zou moeten gaan tegen houden om een gesprekspartner te hebben maar in plaats daarvan gaf ze hem eerst een zakdoek om vervolgens nog eens één arm om hem heen te slaan en over zijn rug te wrijven. het verbaasde hem zelf wat maar dat hield hem niet tegen om zijn armen om haar heen te slaan maar weer los te laten toen zij haar arm weer weghaalde. "Ik wist niet dat jullie echt gevoelens hadden." Nadenkend keek hij even naar het plafon. "Wel ja, in mijn afdeling zijn er wel meerdere met emoties en gevoelens alleen niet de juiste." Verklaarde hij simpel met een glimlach op zijn gezicht. Ondertussen keek hij haar ook weer aan. De zakdoek die hij met twee vingers vast had bewoog hij maar wat heen en weer. Dat was één van de problemen waar hij last van had, dat hij altijd iets nodig had om zich mee bezig te houden. "Dus Charles toch? klopt het dat je niet zo erg bent als de rest?" Het was hem opgevallen dat meerdere mensen hem kende, terwijl hij niemand bij naam kon onthouden. Hij had zelfs al moeilijkheden met de namen van de rest van zijn klas te onthouden, laat staan dat hij de namen van al de andere leerlingen ook nog eens moest geloven. "Jups, ik ben de enige echt Charles, maar kan het zijn dat of ik heb nog nooit een woord tegen je gezegd en weet je naam daarom niet of ben ik hem gewoon vergeten?" Hij moest echt dringend eens zijn best gaan doen in het onthouden van namen, maar het was gewoon allemaal zo verwarrend. "Maar het hangt er vanaf, misschien dat ik wel erger ben." Sprak hij met een brede grijns op zijn gezicht.


OOC; ***

I'm tired of being what you want me to be. Feeling so faithless, lost under the surface, Don't know what you're expecting of me. Put under the pressure of walking in your shoes
Terug naar boven Ga naar beneden
https://intheend.actieforum.com
Pearl

Pearl


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 10-02-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Dromenland

Wizard Profile
Professor/Student: student
Age: 16
Year: 6de

I'm getting worse and worse Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm getting worse and worse   I'm getting worse and worse Emptyza feb 16, 2013 12:46 am

"Ik hoop dat deze nog niet gebruikt is, maar toch bedankt." Pearl schudde lachend haar hoofd. "Zo erg ben ik niet." sprak ze met een glimlach. Ze zou nooit iemand een gebruikte zakdoek geven. Zelfs niet aan haar grootste vijand. Niet dat Charles dat was. Hij was eigenlijk.helemaal geen vijand. Als hij bijvoorbeeld in huffelpuff zat dan had ze waarschijnlijk al vanaf het begin normaal gedaan tegen hem. Maar gewoon door de aandrang van andere ging men elkaar ook echt haten. En dat gebeurde zelfs in zwijnstein en niemand die er ook maar voor zorgde dat het stopte. Nee ze lieten hen gewoon hun gang gaan. Het boeide ze niet. Pearl durfde te wedden dat als er geen leraren waren dat ze elkaar al lang aan het afslachten waren. Een rilling gleed door haar lichaam toen ze daar aan dacht. Oké dat wou ze dus totaal niet mee maken. Ze was verbaast toen ze zijn armen om haar heen voelde. Dat gebeurde niet alledaags dat ze een knuffel kreeg van een slytherin Wel ja, in mijn afdeling zijn er wel meerdere met emoties en gevoelens alleen niet de juiste." Kort knikte ze. "Iedereen heeft wel eens verkeerde emoties en gevoelens, alleen lijken jullie het altijd te hebben" Pearl keek Charles aan en glimlachte aarzelend. "daar lijk jij geen last van te hebben." kort keek ze weer om haar heen en beet op haar onderlip. Vervolgens keek ze hem weer aan en wachtte op de bevesteging dat hij inderdaad Charles was. "jups, ik ben de enige echt Charles, maar kan het zijn dat of ik heb nog nooit een woord tegen je gezegd en weet je naam daarom niet of ben ik hem gewoon vergeten?" Zuchtend keek ze weg. Natuurlijk kende hij haar niet. Ze was maar een half bloed. En volgens hen hoorde ze hier niet te zijn. Hoorde ze op te rotten. "ik denk ook niet dat je een woord tegen me wilt zeggen." Pearl keek hem aan en liet haar blik door de zaal heen gaan. "Pearl hudson, half bloed" Legde ze dan maar uit voordat ze hem weer aan keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charles
Admin
Charles


Aantal berichten : 144
Registratiedatum : 25-01-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Narnia 8D

Wizard Profile
Professor/Student: Student
Age: 16
Year: 6th

I'm getting worse and worse Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm getting worse and worse   I'm getting worse and worse Emptyza feb 16, 2013 8:19 am

Name: Charles McGreen

Year: 6de

House: Slytherin

Everyone who's ever taken a shower has an idea. It's the person who gets out of the shower, dries off and does something about it who makes a difference.


"Zo erg ben ik niet." Er verscheen net zoals bij haar ook een glimlach op zijn gezicht. Hij had het eigenlijk ook niet verwacht, het was meer bedoeld om haar wat te pesten. Zelf zou hij het echter wel nog durven. Een zakdoek geven die al gebruikt was. Misschien door zichzelf of misschien door iemand anders. Hij zou er dan over zwijgen en gewoon geduldig afwachten hoe de andere erop zou reageren. Het getest had hij nog niet, maar hij ging het zeker onthouden voor een andere keer, als hij zich weer eens aan het vervelen was en hij niets wist te doen. Sommige grappen werden na een tijd ook saai dus dan moest je weer met wat nieuws komen he. "Dan ben je in ieder geval minder erg dan mij." Vele zeiden dat hij niet gemeen was, maar zijn visie over gemeen was gewoon anders. Als hij iemand pesten was het ook vaak anders dan dat de rest van Slytherin het zou doen. "Iedereen heeft wel eens verkeerde emoties en gevoelens, alleen lijken jullie het altijd te hebben." Haar woorden herhaalde hij in zijn gedachte enkele keren. Ach ja, hij kon er moeilijk mee instemmen want hij had het nog steeds over zijn eigen afdeling. Over de afdeling waar hij ook vrienden had zitten. Toch knikte hij uiteindelijk. "Maar als je ze echt leert kennen zijn het niet de arrogante zakken die jij denkt dat ze te zijn. Wel ja, sommige natuurlijk wel." Er waren er genoeg bij die wel arrogant waren, en die echt vele te vol van zichzelf waren. Charles behoorde er misschien ergens bij. Hij was nu niet echt arrogant maar hij had best een groot ego. "Daar lijk jij geen last van te hebben." Hij moest even kort lachen. "Dat denk jij." Verbeterde hij haar. "ik denk ook niet dat je een woord tegen me wilt zeggen." Hij sloeg fronsend zijn armen over elkaar en met zijn hoofd schuin keek hij haar vragend aan. "Ik zeg nu toch iets tegen je?" Hij heeft al relaties gehad met mensen uit andere afdelingen, al was het meer om ze eerst aan het lijntje te houden en ze uiteindelijk kort en bondig te dumpen. "Pearl Hudson, half bloed." Stelde ze zichzelf voor. "Pearl, Pearl, Pearl...Dat moet ik normaal wel weten te onthouden. Het is by the way een heel toepasselijke naam voor je." Zei de jongen met een glimlach op zijn gezicht.


OOC; ***

I'm tired of being what you want me to be. Feeling so faithless, lost under the surface, Don't know what you're expecting of me. Put under the pressure of walking in your shoes
Terug naar boven Ga naar beneden
https://intheend.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





I'm getting worse and worse Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm getting worse and worse   I'm getting worse and worse Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I'm getting worse and worse
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
In The End :: Hogwarts :: -
Ga naar: